2
آخرین خبرها
شنبه 6 دى 1404


نقدینه - اپلیکیشن «یاس» بیمه آسیا یک ابزار دیجیتال جدید است که شرکت بیمه آسیا برای تسریع، ساده‌سازی و گسترش خدمات آنلاین بیمه‌ای طراحی کرده است و می‌تواند به‌طور مستقیم در افزایش فروش آنلاین بیمه‌نامه‌ها تأثیرگذار باشد.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، تحلیل این تأثیر را می‌توان از چند جنبه مهم بررسی کرد:اپلیکیشن یاس تجربه خرید بیمه‌نامه را از یک فرآیند نیازمند مراجعه حضوری به یک فرآیند کاملاً آنلاین و ۲۴ساعته تبدیل می‌کند. کاربران می‌توانند بیمه‌نامه‌ها را انتخاب، قیمت و شرایط را بررسی، و خرید را بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

مدیران بیمه آسیا تأکید کرده‌اند که رفتار مشتریان در جامعه امروز به‌سمت استفاده از خدمات موبایلی تغییر کرده است. این تغییر رفتاری خود محرک افزایش فروش آنلاین است، زیرا مشتریان ترجیح می‌دهند خدمات بیمه‌ای را از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی دریافت کنند
یاس یک پلتفرم یکپارچه است که امکانات زیادی مانند استعلام بیمه، پرداخت حق بیمه، مدیریت بیمه‌نامه‌ها، پیگیری خسارت و دسترسی به مراکز درمانی را فراهم می‌کند. در عمل، این قابلیت‌ها باعث می‌شوند که کاربر با همان اپلیکیشن بتواند همه مراحل خرید و مدیریت بیمه‌نامه را انجام دهد، که احتمال تکمیل خرید افزایش می‌یابد.

در زمان رونمایی این اپلیکیشن، مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد که در حوزه «محصولات برخط» (یعنی خدمات دیجیتال)، بیش از ۲۰ هزار فروش آنلاین بیمه انجام شده که به گفته او نشان‌دهنده پذیرش مشتریان از کانال دیجیتال است.

وقتی مشتری بتواند بدون واسطه و سریع بیمه‌نامه را بخرد و مدیریت کند،رضایت مشتری افزایش یافته و هزینه‌های اداری شرکت برای فروش کاهش می‌یابد که از نظر اقتصادی بهبود سوددهی فروش آنلاین را تقویت می‌کند.

این اپلیکیشن در نسخه فعلی امکان مشاهده تمام بیمه‌نامه‌ها، پرداخت و مشاهده سررسید اقساط، استعلام اصالت، دسترسی به نمایندگی‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد، و همچنین مشاهده دو بیمه‌نامه جدید آتش‌سوزی و حوادث کارفرما را فراهم می‌کند.
منوی اعلام خسارت نیز به‌طور کامل در یاس تعبیه شده است. در بخش درمان نیز ادغام کامل «سیناد» با یاس، دسترسی بیمه‌گذاران به تمام خدمات درمانی غیرحضوری از جمله مشاهده سوابق، دریافت معرفی‌نامه و پیگیری اسناد را ممکن کرده است.
قابلیت ثبت خسارت بدنه و ثالث، یکی از مهم‌ترین بخش‌های رونمایی بود؛ بخشی که زمان ثبت را به کمتر از دو دقیقه کاهش داده است. امکان بارگذاری و کراپ تصاویر، فیلم‌برداری هم‌زمان از خودرو، استفاده از داده‌های قبلی برای ثبت‌های بعدی و تکمیل اطلاعات ثالث از طریق لینک پیامکی برای زیان‌دیده، تجربه‌ای ساده و دقیق برای کاربران فراهم کرده است.
در یاس مشتریان می توانند:طرح «جام» به‌عنوان یک بیمه‌نامه جامع آتش‌سوزی و حوادث خانواده که علاوه بر پوشش ساختمان و اثاثیه، اعضای خانواده را نیز در برابر فوت، نقص عضو، هزینه پزشکی و سایر خطرها پوشش می‌دهد را در کنار بیمه حوادث کارفرما «کارا» ؛طرح «لبخند»بیمه حوادث خانواده با پوشش حادثه، زلزله، سیل و هدایت موتورسیکلت و بیمه آتش‌سوزی جامع «زرین» با پوشش آتش، سیل، زلزله، نشت آب، سرقت با شکست حرز و حتی جنگ، همراه با پوشش‌های مسئولیتی و خسارت خودرو، به‌عنوان کامل‌ترین بسته آتش‌سوزی خریداری نمایند.
یاس؛ فقط یک اپلیکیشن جدید نیست؛ بلکه نقطه اتصال کاربران با اکوسیستم دیجیتال بیمه آسیاست، جایی که خرید بیمه‌نامه، ثبت خسارت، دریافت خدمات درمانی و مدیریت پروفایل بیمه‌گذار در چند دقیقه و تنها با یک تلفن همراه انجام می‌شود
    

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.