به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، در این نشستها که با هدف تقویت تعاملات درونسازمانی و انتقال مستقیم پیام مدیرعامل به شبکه فروش برگزار شد، روسای شعب بر لزوم همیاری و همکاری گستردهتر نمایندگان در توسعه پورتفوی، افزایش سهم بازار و تحقق اهدافکلان شرکت تاکید کردند.
نمایندگان ضمن طرح دغدغهها، چالشها و انتظارات خود، خواستار حمایتهای بیشتر در حوزههای بازاریابی، فرآیندهای صدور، ارائه خدمات نوین و توسعه ابزارهای دیجیتال شدند.
روسای شعب نیز با تأکید بر اهمیت نقشآفرینی نمایندگان در مسیر «تحول جدید بیمه نوین»، بر تقویت ارتباطات میدانی، پاسخگویی مؤثر و توسعه همافزایی در شبکه فروش تأکید کردند.