به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، در این نشست آموزشی که با حضور امجد خضری، نایبرئیس هیأتمدیره، جلیل بینظیر، معاون شعب، فرید محمود نوهسی، معاون سرمایه انسانی و علی معمار، مدیر امور بازرسی و جمعی از مدیران برگزار شد، امجد خضری با قدردانی از معاونت سرمایه انسانی و اداره آموزش در برگزاری این رویداد آموزشی، مهارتمحوری و آموزشهای کاربردی را مهمترین رکن آموزش اثربخش دانست و گفت: کارکنان مهمترین سرمایه و دارایی یک سازمان هستند و سرمایهگذاری آموزشی برای آنان، به ویژه آموزشهای مهارتمحور و کاربردی باعث ارتقای دوجانبه سازمان و همکار خواهد شد.
نایبرئیس هیأتمدیره بانک دی با تأکید بر اهمیت توجه به شعب و میزهای خدمت گفت: یکی از خروجیهای برگزاری این دورههای آموزشی باید این باشد که همکاران حاضر در این رویداد به این باور ذهنی و ادراکی برسند که میزهای خدمت در منظومه استراتژیک بانک جایگاه موثر و کلیدی دارند.
وی افزود: همکاران شعب و به ویژه میزهای خدمت مهمترین نقطه تماس بانک با مشتریان به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران هستند و هر نوع رفتار و عملکرد حرفهای آنان به حساب بانک نوشته میشود. از این رو رضایتمندی مشتریان تا حد زیادی متاثر از عملکرد همکاران شعب و میزهای خدمت است.
امجد خضری با اشاره به دستاوردهای ماههای اخیر بانک گفت: دستاوردهای اخیر بانک یک تحول مالی – مدیریتی انقلابی در نظام بانکی است که نتیجه همت تمامی همکاران است و افتخار آن به نام کارکنان بانک دی نوشته میشود. وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمت این است که این دستاوردها و دورنمای روشن بانک را به اطلاع مشتریان برسانند.
در ادامه این نشست جلیل بینظیر برگزاری این دوره آموزشی را نشاندهنده اهمیت همکاران شعب و میزهای خدمت برای مدیران ارشد بانک دانست.
بینظیر میزهای خدمت را بازوی توانمند شعب در خدمترسانی به خانواده معزز شهدا و مشتریان دانست و گفت: اقدامات توسعهای برای بهبود اختیارات میزهای خدمت و سطوح دسترسی آنان انجام شده است تا همکاران میزهای خدمت بتوانند پرتلاشتر از گذشته، همپای شعب، در جذب منابع و ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان کوشا باشند.
وی افزود: در حال حاضر به صورت پایلوت، دسترسی برای ارائه تسهیلات در برخی از میزهای خدمت شعب شیراز، مشهد و تبریز انجام شده است تا بتوانیم با برطرف کردن موانع پیش روی میزهای خدمت، توسعه دامنه خدمات را برای سایر میزهای خدمت نیز عملیاتی کنیم.
معاون شعب با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات برای شکوفایی پتانسیلهای میزهای خدمت است، گفت: جذب منابع باید یکی از اهداف اساسی میزهای خدمت باشد و در این زمینه به زودی اهداف هر میزخدمت برای جذب منابع ابلاغ خواهد شد.
در ابتدای این نشست فرید محمود نوهسی، معاون سرمایه انسانی بانک ضمن قدردانی از حضور مدیران ارشد در این سِمیتئاتر گفت: مهمترین هدف این سِمیتئاتر، آگاهی همکاران از دستاوردها و سیاستهای بانک و بهبود ارتباط همکاران میزهای خدمت با مشتری، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم با مشارکت فعال فراگیران در این دوره شاهد بیشترین اثربخشی باشیم.
گفتنی است در پایان این نشست آموزشی از میلاد اثنیعشری، از میز خدمت فریدونکنار، وحید مهدیپور، میز خدمت لاهیجان و قهرمان مینایی از میز خدمت مشکینشهر به پاس عملکرد موفق در میزهای خدمت قدردانی شد.
