تیزمغز افزود: شرایط در ابتدا برای ما  به کندی پیش می‌رفت اما آهسته آهسته با اعتماد سازی و حفظ مشتریان و حرکت به سمت خرده فروشی و نقد فروشی ، و معرفی و تبلیغ ما توسط خود بیمه‌گذاران، فروش ما سرعت گرفت و این نشان‌دهنده قدرت اعتماد و رضایت مشتری است.

نماینده بیمه رازی در ادامه تاکید کرد : موفقیت پایدار این نمایندگی در فروش و حفظ مشتریان، بر پایه اعتماد سازی بنا شده است. این رویکرد باعث شده است که  تقریبا مشتریان به صورت "باینری” و با هم‌افزایی، هر روز افزایش یابند. این پدیده به معنای تکثیر مشتریان از طریق رضایت و معرفی مشتریان قبلی است که یک چرخه رشد پویا را ایجاد می‌کند.

او موفقیت نمایندگان را در کار گروهی و استراتژی‌های روشن،دانست و اضافه کردبرگ برنده دفتر نمایندگی کار به صورت گروهی و با همراهی تمامی همکاران اتفاق می‌افتد. با مشخص شدن استراتژی و راهبرد روشن، و تقسیم وظایف بین همکاران، هماهنگی و اثربخشی افزایش می‌یابد. کار‌گروهی، مشورت، پشتیبانی و کار تیمی، بزرگترین نقطه قوت ماست و این جمله، چکیده فرهنگ کاری موفق این تیم است.

این نماینده فعال تاکید کرد : تعیین میزان فروش، شناخت جامعه هدف و حفظ مشتریان و بیمه‌گذاران فعلی، در کنار ایجاد انگیزه مستمر برای همکاران و بیمه‌گذاران، مسیر فعالیت‌ها را تسهیل و سرعت کار را می‌افزاید. این رویکرد چندوجهی، تضمین کننده رشد پایدار و مداوم است.

محمد باقر تیز مغز در پایان با اشاره به نقش حیاتی بیمه رازی در وفاداری مشتریان تاکید کرد ، همراهی شرکت بیمه رازی در زمینه‌های مختلف بیمه‌ای می تواند نقش مهم و حیاتی در حفظ و ایجاد حس اعتماد در بیمه گذاران و مشتریان ما داشته باشد .وقتی  سرعت در پرداخت خسارت‌ها و احترام و پیگیری امور بیمه‌گذاران  با تسهیل ب تسریع بهتری از سوی ستاد انجام شود  نه تنها در حفظ و وفاداری بیمه‌گذاران نقش اساسی دارند، بلکه به نمایندگان نیز در فروش بیشتر و رشد و نامی کردن شرکت بیمه رازی کمک شایانی می‌کنند.

و در نهایت همه همکاران عزیز و نمایندگان گرامی بیمه رازی باید بدانند که  کار تیمی و تیم سازی ، استراتژی‌های مشتری‌مداری مسیری موفقیت آمیز برای فروش بهتر است و بهره‌گیری از  طرفی حمایت‌های شرکت مادر نیز منجر به ایجاد یک شبکه فروش پویا و وفادار خواهد شد .