2
آخرین خبرها
پنجشنبه 30 مرداد 1404


نقدینه - مدیر عامل بانک تجارت در مراسم افتتاح شعبه اکو کد 3060 و جمع روسای شعب شرق تهران بر ضرورت تغییر نگاه در فروش محصولات و خدمات به‌منظور رشد جایگاه شعب تاکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  هادی اخلاقی فیض آثار در این جلسه با اشاره به مسیر پرفراز و نشیب سال‌های گذشته، از عملکرد درخشان مجموعه در سه سال اخیر سخن گفت و ضمن تاکید بر تداوم مسیر رشد، برنامه‌های آتی بانک را برای تثبیت این موفقیت‌ها تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های کلیدی بانک تجارت از مرحله دغدغه‌مندی خارج شده و به مرحله برنامه‌ریزی سازمان‌یافته برای رشد رسیده‌اند، گفت: این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی و دانش به‌روز همکاران ما در سراسر کشور بوده که رشد قابل توجه منابع در سه سال گذشته، گواهی بر این مدعاست.

مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر تغییرات بزرگ در مدل کسب‌وکار بانک، به اهمیت بررسی لحظه به لحظه نیازهای مشتریان اشاره کرد و گفت: ما در این دوره، با استفاده از استراتژی‌های موثر، مدل کسب‌وکار خود را متحول کردیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای در حال تغییر مشتریان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، سازمان مویرگی بانک را به مدیریت دقیق ریسک فراخواند و تاکید کرد: برای مدیریت ریسک، لازم است تا همه بخش‌ها، از ستاد تا شعب، با هوشیاری کامل و به‌صورت هماهنگ عمل کنند.

اخلاقی در پایان با ابراز خرسندی از رشد چشمگیر تعداد مشتریان فعال در سه سال اخیر، بر ضرورت نهادینه شدن ثبات در رشد تاکید داشت و گفت: رشد تنها یک هدف کوتاه‌مدت نیست، بلکه باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود تا بتوانیم در سال‌های آینده نیز همچنان پیشتاز باشیم.


مشتری میهمان ماست؛ محیط را دلنشین کنید

مراسم افتتاحیه شعبه بازسازی شده اکو کد 3060 با حضور مدیرعامل و هیات همراه با تاکید بر رویکرد جدید بانک در ارائه خدمات مدرن و مشتری‌مدار برگزار شد.

مدیرعامل در این مراسم به اهمیت محیط فیزیکی شعبه در جذب و حفظ مشتریان اشاره کرد و گفت: دوران بانکداری سنتی که صرفا بر ارائه خدمات مالی متمرکز بود، به پایان رسیده است. امروزه شعب بانک، تنها مکانی برای واریز و برداشت پول نیست، بلکه باید فضایی باشد که حس آرامش، اعتماد، و احترام را به مشتری منتقل کند.

اخلاقی افزود: ما معتقدیم که مشتریان بانک تجارت همچون میهمانان ما هستند و همان‌طور که در خانه خود تلاش می‌کنیم تا محیطی دلنشین و راحت برای میهمانانمان فراهم کنیم، در بانک نیز باید چنین رویکردی برای مشتریان داشته باشیم.

اخلاقی تاکید کرد: محیط فیزیکی مناسب، اولین پل ارتباطی بانک با مشتریان جدید است. یک فضای تمیز، منظم، و زیبا، به طور ناخودآگاه حس حرفه‌ای بودن و اعتبار را منتقل می‌کند و باعث می‌شود مشتریان با اعتماد بیشتری به بانک نزدیک شوند.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.