به گزارش پایگاه خبری نقدینه، خسرو رفیعی افزود: این در حالی است که بانک پاسارگاد در سال گذشته نیز با کسب رتبه نخست و دریافت نشان برنز 3 ستاره به عنوان سازمان سرآمد در بین تمامی سازمانهای شرکتکننده شناخته شده بود.
مدیر روابطعمومی بانکپاسارگاد افزود: این موفقیت به دلیل توجه ویژه مدیران بانکپاسارگاد به سرمایهانسانی بانک، به عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین سرمایههای بانک به دست آمده است. سرمایهانسانی که با سرلوحه قرار دادن شعار بانک مبنی بر " مشتری ذات بانک است" تنها به خدمت به مردم گرامی و توجه به اصل مشتریمداری میاندیشند.
جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح گواهینامه، تقدیر نامه و نشان و بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه منابعانسانی سازمانها، همه ساله به سازمانهای برتر ایرانی که مطابق نظامنامه جایزه، حایز شرایط لازم هستند، اعطا میشود.