2
آخرین خبرها
سه شنبه 2 تير 1394


نقدینه- مدیرعامل شرکت بیمه آسیا گفت: 11 درصد سرمایه جهان در اختیار بیمه‌ گران بیمه‌ های زندگی است و ما می‌ توانیم با شناخت ظرفیت‌ های خالی خود در حوزه بیمه ‌های زندگی به توسعه دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، ابراهيم کاردگردر گردهمايي ارائه راهکارهاي توسعه فروش بيمه هاي عمر و پس انداز با ارائه تحليلي کوتاه از استراتژي هاي بيمه آسيا در جذب بازار گفت: شبکه فروش قوي، کارکنان خوب و توانمند، قدمت 56 ساله شرکت و حسن نيت و صداقت از عوامل موفقيت ما در بازار هستند.

وی با تاکيد بر لزوم توسعه فروش بيمه هاي زندگي، اظهار داشت: بيمه هاي زندگي ابزار تامين مالي بسيار خوبي است.

 کاردگر با اشاره به اينکه بيمه يک نهاد مالي است، افزود: ما بايد با بکارگيري ابزار بيمه هاي زندگي، واسطه ها را حذف و اين سياست را در بيمه آسيا نهادينه کنيم.

نايب ریيس هيأت مديره بيمه آسيا با تاکید بر این نکته که که بازار صنعت بيمه يک بازار رهبري قيمت است نه بازار رقابتي، عامل توسعه صنعت بيمه را دانش بين رشته اي برشمرد و گفت: حسن نيت و صداقت عامل موفقيت است. بايد اصل شفافيت و حسن نيت و صداقت را در شبکه فروش رعايت کنيم و با تکيه بر توانمندي هاي شرکت بيمه آسيا، سعي در توسعه بازار داشته باشيم.

مهدي شريفي، معاون فني مديرعامل بیمه آسیا در بيمه هاي اشخاص و مسئوليت در ابتداي اين گردهمايي ضمن معرفي طرحهاي حامي، مهر آسيا و پوشش تکميلي هزينه هاي پزشکي به عنوان طرح هاي جديد بيمه اي، به تشريح عملکرد بيمه آسيا در ارائه بيمه هاي عمر در سال هاي گذشته پرداخت و نگاه بيمه آسيا را نگاهي تخصصي در اين حوزه معرفي کرد.

احمد سربخشيان، مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بیمه آسیا ضمن تشريح برنامه هاي اين مديريت در راستاي بهبود محصول، بهبود خدمات و تسهيل صدور و ارائه خدمات، بهبود کيفيت محصول را يکي از راه هاي ارائه محصول دانست و افزود: بيمه عمر و پس انداز بر سه بخش فني، مالي و فناوری اطلاعات استوار است.

مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بیمه آسیا با اشاره به مهم ‌‌ترين ويژگي بيمه نامه جديد مهر آسيا که داشتن دو بيمه شده با يک حق بيمه است گفت: ويژگي منحصربفرد اين بيمه نامه امکان جايگزين شدن بيمه شده دوم به جاي بيمه شده اول بدون پرداخت هزينه و وجه اضافي است.

سربخشیان با تاکيد بر لزوم گسترش بيمه گري الکترونيکي ضمن اشاره به دو شعار «بردبرد» در شبکه فروش و شعار «تبديل يک بيمه نامه به دو بيمه نامه» در عمر و پس انداز ، افزود: بيمهآسيا با اتکا بر توان مالي خود توانست مشارکت در منافع را پرداخت کند و در حال حاضر داراي بيشترين ذخاير فني در بيمه عمر است.

مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بیمه آسیا اهداف مديريت عمر و پس انداز را تقويت توان مالي و فني، توسعه سرمايه انساني، توجه و افزايش رضايتمندي مشتريان داخلي و خارجي و بهبود فرآيندها برشمرد و بيان داشت: ما بايد بيمه عمر و پس انداز را طوري طراحي کنيم که از سال اول به سوددهي برسيم.

در اين گردهمايي مقاله اي در رابطه با کاربرد آمار در بحث بازاريابي و فروش به ويژه در بيمه هاي زندگي ارائه وسه کارگاه آموزشي "بيمه  نامه جامع مهر آسيا "با موضوع مقايسه بيمه نامه جامع مهر آسيا با محصولات مشابه بازار، ويژگيها و مزاياي بيمه نامه جامع مهر آسيا، پوشش هاي قابل ارائه در بيمه نامه جامع مهر آسيا، "بـازپـرداخت، وام و خســارت " با موضوع ارائه گزارش اجمالي در مورد بازپرداخت، وام، ميزفروش بيمه هاي عمر و پسانداز و فرآيند رسيدگي به پروندههاي خسارت و "کنترل و نظارت " با موضوع ارائه راهنما و دستورالعمل کنترل، نظارت و پايش، پايش نمايندگان، وصول مطالبات اقساط حق بيمه سررسيد گذشته و بررسي گزارش هاي سيستمي برگزار شد.

پایان بخش اين گردهمايي اعطای لوح تقدیر به 22 نماينده برگزيده در سه گروه نمايندگان برتر وصول حق بيمه، نمايندگان برگزيده مسابقات فروش و نمايندگان کارگروه تخصصي عمر و پس انداز بود.

گردهمايي ارائه راهکارهاي توسعه فروش بيمه هاي عمر و پس انداز در سال 1394، با حضور مديرعامل، مشاوران و معاونان مديرعامل، مديران و رؤساي شعب بیمه آسیا و نمايندگان فعال در فروش بیمه های عمر و پس انداز از سراسر کشور در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

 

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.