2
آخرین خبرها
چهارشنبه 27 خرداد 1394


نقدینه-همزمان با افزایش کیفیت سامانه ها و توسعه بهتر خدمات الکترونیک بانک سینا، استقبال مشتریان از این خدمات روند صعودی طی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، استقبال از این خدمات به نحوی است که در پایان اسفند 1393 کمتر از 8 درصد تراکنش های بانکی در بانک سینا به صورت حضوری انجام شده و مابقی از طریق درگاه های الکترونیک و به صورت مکانیز بوده است. همچنین تعداد اسناد در بانک در بازه 3 ساله منتهی به سال 93 از تعداد 9/9 میلیون سند در اسفند 90 به 34 میلیون سند در اسفند 93 رسیده است. 

توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد تنوع در سبد محصولات در کنار ارتقاء امنیت این خدمات از جمله سیاست های اصلی بانک سینا در سال های اخیر بوده و در این راستا اقدامات موثری برداشته شده که از آن جمله می توان به بهره برداری از خدمات همبانک، سیناسل، کارپوشه حقوقی، فرابانک، همراه بانک، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.
 

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.