به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمد رضا نظری در ادامه بازدید های استانی خود، با حضور در شعب این بانک در استان کردستان از نزدیک مسائل و مشکلات شعب را بررسی کرد و تصمیمات و راهکارهای لازم از سوی مدیران عالی بانک اتخاذ شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در بازدید از شعب، مشتری مداری و توسعه و گسترش خدمات الکترونیک را به عنوان استراتژی های اساسی بانک رفاه کارگران قلمداد کرد و خواستار شتاب بخشیدن به فعالیتها و برنامههای بانک در حوزه های مذکور شد.
مدیر عامل و هیأت همراه در گروه های مختلف ظرف یک روز از تمامی شعب استان بازدید کردند.