به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانک ملی نکات ذیل را به استحضار می رساند:
1. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسوولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند . رشد 24 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 1393 بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.
2. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ 27 فروردین 1394 از طریق اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد 14/256/658 پیامک برای 7/128/329 نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند ارسال شد. (سند پیوست) طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی 6/092/368 نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما بر اساس همین گزارش متاسفانه 1/036/012 نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان 49/600 نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا بر اساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر 5000 تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.
3. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از 95 درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند . البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.
4. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد ، از رسانه های مختلف صوتی ، تصویری ، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.