به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانك سينا در راستاي افزايش سطح دسترسي هموطنان به ابزارهاي نوين بانكي و كاهش هزينه ها، توسعه اين ابزارها را در دستور كار قرارداده است كه بررسي عملكردها در درگاه هاي مختلف بانكداري الكترونيك نشان مي دهد قريب 89 درصد تراكنش هاي صورت گرفته از اين طريق در فروردين ماه، موفق بوده است.
بر اساس اين گزارش، بررسي تفكيكي تراكنش هاي انجام شده در درگاه هاي مختلف هم حاكي از انجام 92.84 درصد تراكنش موفق از طريق درگاه پايانه فروش، 90.77 درصد از طريق pinpad و 83.66 درصد از طريق تلفنبانك بوده است.
تراكنش هاي موفق در دستگاه هاي خودپرداز بانك سينا هم در فروردين ماه 87.63 درصد، همراه بانك 86.46 درصد، وب 86.95 درصد و كيوسك 86.10 درصد بوده است.
بانك سينا به عنوان ارائه دهنده متنوع ترين خدمات الكترونيك بانكي، نقش بسزايي در ترويج بانكداري نوين و فرهنگ استفاده از آن دارد.