به گزارش پایگاه خبری نقدینه، رضا آقابابایی معاون بانکی با اعلام این خبر گفت: این خدمت جدید، برای کاهش نیاز مشتریان به مراجعه به شعب، کاهش زمان انتظار مشتریان و تسهیل در استفاده از خدمات بانکی ایجاد شده است.
آقابابایی گفت: این خدمت، نخستین مرحله شناسایی و تعریف مشتری در بانک است و تمام اشخاص حقیقی که تاکنون در بانک سامان بهعنوان مشتری تعریف نشدهاند میتوانند از آن بهرهمند شوند.
معاون بانکی بانک سامان درباره چگونگی بهرهمندی مشتریان از این خدمت تصریح کرد: برای افتتاح حساب، متقاضیان میتوانند فرم الکترونیکی مشتریان حقیقی را از وبسایت بانک سامان، بخش دستیار بانکی تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.
آقابابایی افزود: پس از تکمیل فرم مربوطه، فرایند افتتاح حساب متقاضیان با مراجعه به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور، به سرعت انجام میشود.
علاقمندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت و سایر خدمات بانک سامان، میتوانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس بگیرند.