به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانک صادرات ايران در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش هزينهها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه اين ابزارها را در اولويت قرارداده است.
آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش هاي پايانه هاي فروش متصل به حساب های اين بانک در اسفند ماه سال گذشته به بیش از ٤٣ میلیون تراکنش بالغ گشته که ٣٨ درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال٩٢ را نشان مي دهد.
همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد ٢٤ درصدي تعداد کل تراکنشهاي سیستم سپهر در اسفند ماه سال ٩٣ نسبت مقطع مشابه در سال قبل است که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.
بانک صادرات با ٤١٣ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٣ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٤درصدی، تعداد ٤٤٤هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حساب های بانک صادرات ایران با بیش از ٤٣میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٤٥ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگ ترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.