به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حاصل پیادهسازی نظام مدیریت کیفیت در این مدیریت، شناسایی 9 فرآیند عملیاتی، 10 فرآیند مدیریتی پشتیبانی و 63 گردش کار بوده است. همزمان با شناسایی فرآیندها، بررسی مستندات نیز آغاز شد و تمام آییننامهها، دستورالعملها و فرمها با توجه به تغییرات فرآیندی مورد بازنگری قرار گرفتند.
فرشته ضرابیه مدیر امور سرمایه انسانی بانک سامان درخصوص تاثیر این استاندارد بر فعالیتهای این مدیریت اظهار داشت: پیادهسازی نظام مدیریت کیفیت به عنوان حداقل استاندارد لازم براي تامین رضايت مشتریان، نه يك امتیاز، كه يك ضرورت است و پیادهسازی آن، نوعي سرمايهگذاري براي افزایش اثربخشی سازمانی است.
وی افزود: مدیریت امور سرمایه انسانی بانک مسیرهای مشخصی را برای شناسایی و برآورده کردن نیازها و انتظارهای کارکنان بانک ایجاد و تمام فرآیندهای خود را در جهت پاسخگویی به این نیازها همسو کرده است تا از این طریق، عملکرد کارکنان بانک، ارتقا یابد.