به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حسین محمد پورزرندی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و با تبریک به مناسبت موفقیت ایران در مذاکرات هستهای، افزود: کمپین تبلیغاتی بانک شهر در این ایام با شعاری حرفهای و بسیار مناسب طراحی شده بود که ستایش بانک مرکزی و شهرداریها را به همراه داشت و موفق شد تا خدمات بانک شهر را به خوبی به نمایش بگذارد.
وی با اشاره به ارائه خدمات از طریق پیشخوانهای شهرنت به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز افزود: امیدواریم در سال جاری با استفاده از دستگاههای VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت گیرد.
پورزرندی خاطرنشان کرد: توسعه پیشخوانهای شهرنت، ارتقای کیفیت خدمات با هدف افزایش رضایت مشتریان و توجه ویژه به موضوع نوآوری در خدمت از دیگر برنامههایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
به گفته وی، توسعه پیشخوانهای شهرنت را از اولویتهای سال جدید این بانک دانست و گقت: در سال جاری با استفاده از دستگاههای VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت میگیرد.
وی همچنین گسترش فعالیتهای بانک شهر به حوزههای ریالی و ارزی و جذب نیروی انسانی متخصص در این زمینه را از دیگر موفقیتهای بانک شهر دانست که باید برای توسعه آن در سال جاری تلاش مضاعف کرد.