نقدینه - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید کشور در مراسم سالیانه بهداشت و درمان در کرج از خدمت رسانی و اقدامات بیمه دی، برای درمان جامعه ایثارگری تقدیر کرد و آن را الگوی بی نظیر خدمت به این قشر معزز و معظم دانست.
این جلسه که با هدف بررسی عملکرد یکساله حوزه درمان و خدماترسانی به جامعه معزز ایثارگران و خانوادههای معظم شهدا برگزار شد با سخنرانی دانشکهن مدیرکل بنیادشهید استان البرز آغاز به کار کرد.
دانشکهن در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت همکاریهای مشترک میان بنیادشهید و بیمه دی در حوزه درمان ایثارگران، اظهار داشت: خدمترسانی به جامعه ایثارگران یک افتخار و رسالت بزرگ است و همکاری با مجموعهای که این رسالت را به خوبی درک کرده، ارزشمند و غنیمت است.
وی افزود: استان البرز در حوزه خدمات درمانی به ایثارگران عملکرد قابل قبولی داشته و این مهم مرهون تعامل سازنده میان بنیادشهید و بیمه دی است.
در ادامه این جلسه، عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیادشهید کشور ضمن شنیدن گزارشهای عملکردی و بررسی چالشهای پیش رو، از تلاشهای مجموعه بیمه دی در ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران و خانوادههای معظم شهدا تقدیر و تشکر کرد.
عباسپور با تأکید بر جایگاه ویژه بیمه دی در حوزه درمان ایثارگران خاطرنشان کرد: بیمه دی همواره نشان داده است که خدمت به جامعه ایثارگران را نه یک وظیفه، بلکه یک افتخار میداند و این رویکرد ارزشی، شایسته تقدیر است.
وی در ادامه با اهدای لوح تقدیر به محمدکاظم کرمی مدیر استان البرز شرکت بیمه دی، از زحمات و خدمات ارزشمند ایشان و مجموعه همکاران بیمه دی در استان البرز در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به جامعه ایثارگران قدردانی کرد.
محمدکاظم کرمی نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد و حمایت بنیادشهید، تأکید کرد: خدمت به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، توفیق و افتخاری بزرگ برای مجموعه بیمه دی است و ما با تمام توان در مسیر ارتقاء سطح خدمات و رفع دغدغههای این عزیزان گام برخواهیم داشت.
در پایان این جلسه، طرفین بر تداوم و توسعه همکاریهای مشترک، برگزاری جلسات منظم کارشناسی و تلاش برای رفع هرگونه چالش احتمالی در مسیر خدمترسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگران تأکید کردند.
