2
آخرین خبرها
سه شنبه 2 دى 1404


نقدنیه - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت می‌کند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.
 
ثبت دیدگاه‌های شما به بانک کمک می‌کند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربه‌ای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.
 
از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.
 
مهلت شرکت در نظرسنجی: ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۴
 
 لینک نظرسنجی:
https://cbi.ir/survey/34059.aspx

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.