2
آخرین خبرها
شنبه 3 آبان 1404


نقدینه - شرکت بیمه دی با تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل ارتباط با مخاطبان، اعلام کرد که هم‌اکنون به بیش از ۴۵میلیون بیمه‌گزار در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند.


 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های مشتری‌مدارانه، با راه‌اندازی مرکز تماس ۲۴ ساعته (۱۶۷۱)، باشگاه مشتریان و توسعه درگاه‌های ارتباطی آنلاین، تلاش دارد تجربه‌ای یکپارچه، سریع و آسان برای بیمه‌گذاران خود فراهم کند.

بر اساس اعلام شرکت بیمه دی، دسترسی به خدمات این مجموعه از طریق وب‌سایت رسمی، اپلیکیشن‌های موبایلی و شبکه گسترده شعب در سراسر کشور امکان‌پذیر است. افزون بر این، بیمه دی با پاسخگویی فعال به رسانه‌ها و تعامل مستمر با نهادهای تخصصی صنعت بیمه، بر شفافیت اطلاعات و ارتباط مؤثر با افکار عمومی تأکید دارد.

یکی از خدمات دیجیتال بیمه دی، سامانه هوشمند «دی‌دار» است؛ پلتفرمی برای صدور، مدیریت و پیگیری آنلاین بیمه‌نامه‌ها. این سامانه با فناوری‌های نوین، تجربه‌ای سریع، شفاف و شخصی‌سازی‌شده به کاربران ارائه می‌دهد.

از امکانات «دی‌دار» می‌توان به صدور و مشاهده بیمه‌نامه، پیگیری خسارت، استعلام اصالت، دسترسی به مراکز درمانی و ثبت شکایت یا پیشنهاد اشاره کرد.

«دی‌دار» با حذف مراجعات حضوری و کاهش مصرف کاغذ، گامی در جهت زندگی هوشمند و پایدار برداشته است

بیمه دی در سال‌های اخیر با گسترش خدمات درمانی، نوآوری در تجربه مشتری و افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور تثبیت کرده است.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.