2
آخرین خبرها
سه شنبه 6 آبان 1393


نقدینه- مدیرعامل بیمه ایران گفت:‌ صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث در این شرکت کاملا الکترونیک شده و از این پس بیمه گزاران درکوتاه ترین زمان ممکن به آخرین اطلاعات درباره بیمه نامه خود دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمود امراللهی در مراسم بهره برداری از سیستم صدور بیمه نامه های الکترونیک شخص ثالث در مجتمع خدمات بیمه‌ای استان فارس، اظهارداشت: بیمه‌گزاران بلافاصله پس از انعقاد قرارداد بیمه‌ای با بیمه ایران از طریق پیامکی که به تلفن همراه آنان ارسال می‌شود از زمان آغاز اعتبار بیمه نامه خود مطلع خواهند شد.

وی با بیان اینکه دراین پیامک علاوه بر زمان شروع تعهدات بیمه نامه، زمان انقضای آن نیز در دسترس بیمه گزار قرار خواهدگرفت، ادامه داد: همچنین درطول مدت قرارداد تمامی تغییراتی که در بیمه نامه صورت می‌گیرد، شامل صدور الحاقیه و خسارت پرداختی از محل بیمه نامه به بیمه گزار و زیان دیده اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه دراین سیستم به صورت خودکار نرخ های جدید دیات به بیمه گزار اعلام می شود، تصریح کرد: بیمه گذاران با دریافت این پیام الکترونیکی می توانند درکمترین زمان ممکن به تغییرات نرخ دیات دسترسی پیدا کرده و نسبت به افزایش تعهدات بیمه نامه خود اقدام کنند.

امراللهی اضافه کرد:‌ دراین سیستم همچنین اگر بیمه گذار دچار حادثه شود و در شعب بیمه ایران نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند، آخرین وضعیت پرونده و میزان خسارت پرداختی به اطلاع بیمه گزار و زیان دیده خواهد رسید.

به گفته وی علاوه بر این اگر بیمه گذار تصادف منجر به جرح و فوت داشته باشد، آخرین اطلاعات پرونده به صورت لحظه ای در مورد خسارات مالی و جانی دراختیار بیمه گزار و زیان دیدگان قرار می گیرد و زیان دیدگان می‌توانند از زمان دریافت خسارت خود اطلاع یابند.

مدیرعامل بیمه ایران درباره سایر ویژگی های سیستم وب صدور بیمه نامه شخص ثالث در بیمه ایران نیز گفت: بیمه گزاران درآینده نزدیک ازطریق بستر فراهم شده دراین برنامه می توانند به صورت اینترنتی پیشنهاد خود را در سامانه بیمه ایران ثبت و با دریافت کد رهگیری به نزدیک ترین واحد فروش این شرکت مراجعه و فیزیک بیمه نامه و قرارداد خود را دریافت کنند.

به گفته وی به طور حتم این خدمات میزان مراجعه حضوری در شعب و نمایندگی های این مجموعه را کاهش خواهد داد، از طرف دیگر زیان دیدگان نیز درکمترین زمان ممکن خسارت خود را دریافت خواهند کرد.

امراللهی درباره زمان آغاز و اتمام این طرح خدماتی تصریح کرد: مطالعات این پروژه درسال 86 در بیمه ایران کلید خورد و در سال 91 تولید پروژه آغاز و یک سال به طول انجامید و استقرار این پروژه از تیرماه سال 93 در شعب و نمایندگی‌های این مجموعه در کل کشور آغاز وامروز دراستان فارس و شهر شیراز این پروژه نهایی شد.

 

 

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.