نقدینه - اختلال بانک سپه در خدماتی که مبتنی بر کارت، رمز، ساتنا و پایای درون شعبهای بوده برطرف شده است. برای مشتریان رمز جدید ارسال شده و خرید با دستگاه pos فروشگاهی انجام میشود.
نقدینه - اختلال بانک سپه در خدماتی که مبتنی بر کارت، رمز، ساتنا و پایای درون شعبهای بوده برطرف شده است. برای مشتریان رمز جدید ارسال شده و خرید با دستگاه pos فروشگاهی انجام میشود.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، علی اصغر نظری، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت : اختلال بانک سپه در خدماتی که مبتنی بر کارت، رمز، ساتنا و پایای درون شعبهای بوده برطرف شده است. برای مشتریان رمز جدید ارسال شده و خرید با دستگاه pos فروشگاهی انجام میشود.
چند مورد دیگر از خدمات که مهمترین آن شامل چکاوک و وصول چک است، ظرف ۴۸ ساعت آینده فعال خواهد شد.
اینترنت بانک و موبایل بانک نیز ظرف امروز و فردا فعال میشود.
هماکنون همکاران ما معذوریتی درخصوص ارائه خدمات خرد به مشتریان بانک سپه ندارند.
بانک پاسارگاد و سپه از یک نرم افزار بانکی استفاده میکردند و مشکلاتشان شبیه هم بوده، بنابراین رفع آن نیز مشابه هم در حال انجام است.
در راستای تلاش برای احساس کمترین مشکل از سوی مردم، یارانه افراد به حساب دیگرشان در بانک ملی واریز شد. همچنین حقوق افراد حقوقبگیر نیز به حسابهای دیگرشان در بانکهای ملی، ملت، تجارت و کشاورزی واریز شد.