نقدینه - رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین در سفر به استان اصفهان، ضمن بازدید از شعب شهرهای اصفهان و کاشان، با حضور در جمع کارکنان به تبیین سیاستهای بانک پرداختند.
نقدینه - رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین در سفر به استان اصفهان، ضمن بازدید از شعب شهرهای اصفهان و کاشان، با حضور در جمع کارکنان به تبیین سیاستهای بانک پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، رئیس هیئت مدیره بانک در جمع همکاران با تاکید بر این که سیاست جدید بانک در سال جاری، توجه ویژه به مشتریان حقیقی و جذب منابع خرد است، گفت: این سیاست منافی جذب و پرستاری مشتریان کلان و حقوقی نیست و باید هر دو مسیر در کنار هم پیگیری شود.
محسن زرندی مقدم با اشاره به این که تکریم مشتریان، لازمه صیانت از برند بانک است، اظهار کرد: تجربه ربع قرن حضور بانک اقتصادنوین در فضای نظام بانکداری کشور نشان میدهد که مسیر رشد و تعالی بانک، از برآورده کردن نیازهای قانونی مشتریان میگذرد و در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.
معاون بانکداری خرد بانک اقتصادنوین نیز در این جمع با اشاره به این که در سال جاری، اختیارات شعب بانک تا سطح مدیران افزایش یافته است، گفت: این افزایش اختیارات در کنار افزایش مسئولیت شعب، به منظور بهبود تجربه مشتریان پیادهسازی شده است.
حسن مونسان بانک اقتصادنوین را یکی از خوشنامترین بانکهای کشور خواند و با بیان این که تغییر سیاستها با هدف حفظ بهداشت اعتباری و ایجاد نظمی جدید در بانک عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: سرعت عمل و ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی بانک ما است و این فرایند با شدت و دقت بیشتر، ادامه خواهد یافت.
سعدالله عیسیزاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین نیز بر لزوم حمایت همه جانبه از منابع انسانی بانک تاکید کرد و گفت: نظام منابع انسانی بانک بهگونهای بازطراحی شده است که خدمات هیچ فردی، نادیده گرفته نشود و جبران خدمات، متناسب با کارایی افراد انجام شود.
در جریان این سفر، همچنین مدیران ارشد بانک اقتصادنوین ضمن حضور در منتخبی از شعب، با تعدادی از مشتریان دیدار و گفت و گو کردند. همچنین همکاران شعب و منطقه با طرح چالشهای پیش رو، رهنمودهای لازم به منظور پیشبرد امور را دریافت کردند.