2
آخرین خبرها
يکشنبه 14 ارديبهشت 1404


نقدینه - به دنبال وقوع حادثه در بندر شهید رجایی و وارد آمدن خساراتی به برخی از بیمه‌ گزاران، شرکت بیمه سامان با هدف رسیدگی سریع و مؤثر به پرونده‌ها، تیم ارزیابی خسارت خود را در همان روزهای ابتدایی حادثه در محل شعبه بندرعباس مستقر کرد.


 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، این اقدام در راستای تعهد همیشگی این شرکت نسبت به حمایت از بیمه‌ گزاران و ارائه خدمات سریع و شفاف صورت گرفته است.

درهمین راستا تاکنون چندین مورد خسارت خودرویی ناشی از این حادثه از سوی بیمه‌ گزاران اعلام و پس از بررسی، پرداخت شده است.

علاوه بر این، بخشی از ارزیابی‌ های خسارت به‌ صورت حضوری در محل اسکله انجام شده و سایر پرونده‌ ها نیز به‌ طور مستمر در شعبه بندرعباس در حال پیگیری است.

بر اساس دستور مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تمامی خسارات این حادثه با اولویت بالا بررسی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

این رویکرد، بار دیگر نشان‌ دهنده پایبندی بیمه سامان به اصل مشتری‌ مداری و پشتیبانی واقعی از بیمه‌ گزاران در شرایط بحرانی است.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.