نقدینه - دیدارهای رسمی و گفتوگوهای کلاسیک در جایگاه خود اشکالی ندارد اما اولویت امروز نهاد ناظر صنعت بیمه دیدار و گفتوگوی بیواسطه با ذینفعان است.
نقدینه - دیدارهای رسمی و گفتوگوهای کلاسیک در جایگاه خود اشکالی ندارد اما اولویت امروز نهاد ناظر صنعت بیمه دیدار و گفتوگوی بیواسطه با ذینفعان است.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، پرویز خوشکلام خسروشاهی با حضور در نمایندگی چند شرکت بیمه در استان همدان از مسائل و مشکلات آنان آگاه شد.
بر اساس این گزارش، نمایندگی بیمههای پاسارگاد، دانا، آسیا، ایران و دی در فضایی صمیمانه، میزبان رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه بودند.
نمایندگان شرکتهای بیمه در این دیدار ابهامات، مشکلات، گلایهها و دیدگاههای خود را مطرح کردند و رئیس کل بیمه مرکزی نیز به طرح پاسخ و رفع ابهامات پرداخت.
دشواری رقابت نمایندگان با استارتآپها به دلیل تخلفات آنان، مشکلات تقسیط حق بیمه، نارضایتی از افزایش نرخ مازاد خسارت بیمه شخص ثالث، طولانیشدن روند پرداخت خسارت، تأخیر چند ماهه پرداخت هزینههای درمان از مهمترین موضوعاتی بود که در این بازدیدهای سرزده مورد بحث و گفتوگو قرار گرفت.