2
آخرین خبرها
دوشنبه 21 آبان 1403


نقدینه - سامانه تلفنبانک تجارت همسو با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ظرفیت‌های فنی با انجام تغییرات و افزودن سرویس‌های جدید در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، سامانه تلفنبانک تجارت یکی از درگاه‌های ارائه خدمات بانکی است که بر بستر خطوط مخابراتی، سرویس‌های بانکی را به مشتریان ارائه می‌کند. این سامانه در مواقع خاص به‌عنوان یک درگاه پشتیبان خدمات بانکی برای ابزارهای هوشمند نظیر همراه‌بانک عمل کرده و خدمات بانکی را به سهولت در اختیار کاربرانی که به اینترنت و ابزارهای هوشمند دسترسی ندارند قرار می‌دهد.

تغییر گوینده درگاه تلفنبانک برای حفظ یکپارچگی، تغییر در چیدمان منوها و سرویس‌ها با هدف بهبود تجربه کاری(UX)، ذخیره فهرست شماره حساب‌های مقصدپرکاربرد، ایجاد منوی تنظیمات برای تجمیع امور مرتبط با تنظیمات نظیر تغییر رمز و تنظیمات پیامک و خرید شارژ تلفن‌همراه بدون نیاز به وارد کردن دستی شماره موبایل برای شماره موبایلی که از طریق آن با درگاه تلفنبانک تماس گرفته شده از جمله خدمات جدیدی است که در نسخه به‌روزرسانی شده تلفنبانک در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

تلفنبانک تجارت علاوه بر این از طریق ارائه سرویس پرداخت قبوض به سازمان‌های ثالث نظیر شرکت مخابرات(سامانه 2000)، اطلاع از سه ورود آخر موفق و ناموفق و ارائه بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای تجربه کاربری مطلوب‌تری را برای مشتریان رقم زده است.

بانک تجارت به‌منظور تسریع فرآیند ثبت‌نام مشتریان در درگاه‌های خدمات نوین، ثبت‌نام سرویس تلفنبانک را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری "تجارت من" فراهم کرده است. بر این اساس دارندگان تجارت کارت می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، از طریق این سامانه به آدرس my.tejaratbank.ir، سرویس تلفنبانک را با واردکردن اطلاعات تجارت کارت خود شامل: شماره کارت، تاریخ انقضا، 2cvv و رمز دوم پویای کارت بر روی حساب خود فعال کنند.

علاوه بر این در راستای کاهش هزینه‌ها، ارتقاء سطح امنیت و رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک در بستر مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 نیز فراهم است. مشتریان این بانک در تهران و شهرستان‌ها می‌توانند با شماره‌گیری عدد 1554 و انتخاب کلید "1" از خدمات تلفنبانک تجارت بهره‌مند شوند.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.