2
آخرین خبرها
دوشنبه 22 مرداد 1403


نقدینه - موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی، ضمن دیدار با مدیران ارشد این شرکت، عملکرد بیمه دی را مطلوب ارزیابی و گام‌های بیمه دی در راستای مشتری‌مداری و تکریم مشتریان را ارزشمند توصیف کرد.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، موسی رضایی در ادامه افزود: اگر بخواهیم عملکرد شرکت‌های بیمه در سال ۱۴۰۲ را مورد توجه قرار دهیم، باید اذعان داشت که بیمه دی در دوره نوین خود با مدیرعاملی مهندس موهبتی، نه تنها در سودآوری موفق بوده و خود را در میان‌ پنج شرکت برتر صنعت بیمه قرار داده، بلکه در زمینه مشتری‌مداری و تکریم بیمه‌شدگان نیز گام‌های ارزشمندی برداشته است.
مدیرعامل بیمه البرز گفت: سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه فناوری اطلاعات در راستای تسریع و تسهیل هرچه بیشتر عملیات بیمه‌گری و ارائه‌ خدمات فروش و پس از فروش، از دیگر اقدامات مهم بیمه دی بوده است.

گام‌های ارزشمند بیمه دی در مشتری‌مداری و تکریم بیمه‌شدگان

رضایی با اشاره به دستاوردهای بیمه دی در توسعه و تحول دیجیتال افزود: موفقیت‌های بیمه دی در این زمینه، تکریم مشتریان، به ویژه خانواده‌های معزز ایثارگری را به همراه داشته که شایسته تحسین و قدردانی است.
وی در خصوص قرارداد تبلیغاتی - فرهنگی بیمه دی با سازمان صدا و سیما ج.ا.ا اظهار کرد: چنانچه صنعت بیمه بتواند اقدام به فرهنگ‌سازی کند و فعالیت‌های موثری را جهت شناساندن بیمه به مردم انجام دهد، در واقع به ایجاد و گسترش آرامش خاطر در میان خانواده‌های ایرانی کمک کرده است.
رضایی اظهار امیدواری کرد: تبلیغات تلویزیونی بیمه دی که با رویکردی خلاقانه و نگاهی نوآورانه در حال اجرا است، بتواند ضمن تحقق اهداف بیمه دی، در راستای توسعه فرهنگ بیمه و ارتقای هرچه بیشتر صنعت بیمه موثر باشد.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.