نقدینه - مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی؛ از افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک توسط مشتریان این بانک خبر داد.
نقدینه - مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی؛ از افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک توسط مشتریان این بانک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، میثم نمازی با بیان اینکه همواره "نوآوری در خدمت" سرلوحه اقدامات و فعالیت ها در بانک شهر بوده است،گفت: طی سال های اخیر امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان از بانک شهر را باعث شده است.