وام ۵۰ میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران

فاطمی امین در روز بزرگداشت خبرنگار مطرح کرد:

وام ۵۰ میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران

نقدینه - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، سیدرضا فاطمی امین در آیین گرامیداشت خبرنگار که امروز در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین موضوعی که باید با آن مواجه شویم، شیوه حکمرانی است. کیفیت رسانه‌ها بر کیفیت حکمرانی تاثیر دارد. اگر رسانه‌ها به موضوعات سطحی و حاشیه‌ای وارد شوند، باعث می‌شوند حکمرانان هم در فضای سطحی بمانند. اما اگر رسانه‌ها کیفی و عمیق باشند و به مسایل اصلی کشور متمرکز شوند، آن وقت کسانی که در سمت حکمرانی باشند و توانمند نباشند خیلی فرصت ماندن پیدا نمی‌کنند و یا آن ها هم بر موضوعات اصلی متمرکز می شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مدیران زیادی دیده‌ام که کارشان را با رسانه‌ها تنطیم‌ می‌کنند. پس شما رسانه‌ها هم شریک ما در حکمرانی هستید. اگر شما دقیق و حرفه‌ای عمل کنید ما هم حرفه‌ای عمل می‌کنیم و اگر به حاشیه بروید ما هم به حاشیه می‌رویم.

وی عنوان کرد: یکی از نکاتی که می‌تواند رسانه را حرفه‌ای و عمیق کند، این است که آدم‌های حرفه‌ای مرجع تحلیل اخبار شوند. یک نظام حرفه‌ای در نظام رسانه‌ای شکل بگیرد. اگر رسانه‌ای خبر حاشیه‌ای و شایعه منتشر می‌کند توسط خود رسانه‌ها کنار زده شود. هر چقدر خبرنگاران دقیق‌تر کار کنند قطعا در حل مسایل کشور موثر است‌.

 

فاطمی امین تصریح کرد: وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

https://naghdineh.ir/page/86510/
لینک مطلب :
چاپ print version