به گزارش پایگاه خبری نقدینه، وی در ادامه با بیان اینکه سازمانها و دستگاهها متناسب با شرایط لازم در قالب دو گروه مقطعی و دائمی ایجاد میشوند و آن دسته که مقطعی بوده و برای مدتی ایجاد می شوند پس از پایان مأموریت و تحقق اهداف تعیین شده عمرشان به پایان میرسد. اما سازمانهای دائمی، سازمانهائی هستند که همراستا با چشماندازهای کلان کشور و مأموریتهای دائمی ایجاد میشوند.
صباغی تصریح کرد: پستبانکایران از جمله سازمانهائی است که دارای مأموریتهای دائمی بوده و به دنبال کمک به محرومیتزدائی کشور میباشد و چشمانداز آن نیز به عنوان بانک توسعهای و تخصصی حوزههای IT، ICT و دردسترین ترین خردهبانکدار کشور است و دارای یک آرمان انقلابی و کمک به مناطق روستائی و محروم است.
عضو هیأت مدیره افزود: در چنین سازمانی قطعاً در ادوار مختلف و با حرکتهای جهشی مأموریتهای آن جابجا شده و روز به روز سنگینتر میشود. در این شرایط است که تغییر ساختار و چرخشهای شغلی از الزامات آن خواهد بود.
صباغی اظهارداشت: سازمانهای دائمی از جمله پستبانکایران در هرشرایطی دارای سه هدف؛ راهبردی، کوتاهمدت و عملیاتی هستند که اهداف راهبردی توسط مدیریت کلان، اهداف کوتاهمدت توسط مدیران عالی و اهداف عملیاتی نیز توسط مدیران صف و به کمک مدیران میانی انجام میشود.
وی تأکید کرد: انتظاراتی که در تحقق شاخصهای عملیاتی بانک وجود دارد شامل؛ حدود 15 درصد در راستای اهداف راهبردی، حدود 20 تا 25 درصد در راستای اهداف میانی و بیش از 65 درصد نیز در راستای اهداف عملیاتی است. بنابراین میتوان گفت که نقش حوزههای صف و اجرا و نیروهای انسانی در به ثمررسیدن شاخصهای عملیاتی بانک بسیار مؤثر میباشد.
سیدرحمان حسینپور رئیس ادارهکل حوزه مدیریت و امور شرکتها نیز در ابتدای این جلسه گفت: تصمیمات مدیریتی و جابجائی در یک سازمان برای همه افراد هست و این جابجائیها قطعاً موجب تحرک و پویائی در بانک شده و فرصتهای خوبی برای استفاده از ظرفیتهای همکاران میشود.
محمدرضا حسنلو رئیس پیشین ادارهکل امور شعب و مناطق در ادامه ضمن تقدیر از حمایتهای مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و سایر مدیران و همکاران حوزه مربوطه گفت: پستبانک برترین بانک کشور است و باید همه کمک کنیم تا به جایگاه واقعی خود برسد.
علیرضا پورحسین سرپرست جدید ادارهکل امور شعب و مناطق آزاد با تشکر از حسن توجه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برای واگذاری مسئولیت جدید به وی و همچنین تلاشهای حسنلو طی تصدی مسئولیت این حوزه گفت: همه دغدغه بانک را دارند و تلاش می کنند که بانک را به جایگاه واقعی خود برسانند.
وی تصریح کرد: چیزی که در شرایط فعلی مهم است ارتقاء فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن آن در مجموعه بانک است. خوشبختانه ظرفیتهای خوبی و نیروهای توانمندی در درون بانک داریم و باید به از آنها بهینه استفاده کنیم.
همچنین داود کریمی مدیرا مور سازمان و برنامهریزی و توسعه منابع انسانی، عباس پورخسروی مدیر امور مالی و پشتیبانی، فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری اطلاعات و محمود شیردل امور شعب و توسعه بازار و همچنین محمدرحمانی به نمایندگی از همکاران حوزه امور شعب از تلاشهای حسنلو تقدیر کردند.
گفتنی است: درپایان لوح تقدیر مدیرعامل و هدایای کارکنان امور شعب به حسنلو اهداء و ابلاغ انتصاب پورحسین نیز به وی اعطاء شد.