مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با دست اندرکاران روابط عمومی:
روابط عمومی آینه تمام نمای ارائه خدمت به بیمه گزاران است
نقدینه- مدیرعامل بیمه دانا، روابط عمومی را آیینه تمام نمای ارایه خدمت به مردم و بیمه گزاران توصیف کرد .
به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بیژن صادق در بازدید از مدیریت روابط عمومی، علاوه بر دیدار و گفت و گو با مدیر و کارکنان این مدیریت، از خدمات و تلاش های انجام شده آنان به ویژه در طول ماه های اخیر قدردانی کرد.
وی، روابط عمومی را ویترین و نمای شرکت در ارایه خدمات به مخاطبان بیرونی دانست و با تاکید برمثبت اندیشی و ایجاد موج مثبت بین همکاران اظهار داشت: بدون شک با نظم و انضباطی که در دنیا حاکم است ، کسانی که به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام می دهند، از پاداش معنوی برخوردار خواهند بود .
در این بازدید بهروز میرزایی مدیر روابط عمومی بیمه دانا پس از معرفی کارکنان این مدیریت به مدیر عامل و تشریح وظایف آنها ، گزارشی از اقدامات، برنامه ها و پروژه های اجرا شده اخیر ارایه کرد .