واریز وام ۷۵ میلیون تومانی بزودی
نقدینه - حمیدرضا شیخی، مدیركل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی كشوری، با بیان اینكه پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری بهزودی آغاز خواهد شد، گفت : در مرحله ثبتنام هیچگونه تفاوتی میان متقاضیان از نظر زمان ثبتنام وجود نداشت و همه افراد از شرایط برابر برخوردار بودند، اما در مرحله اولویتبندی دو معیار اصلی مدنظر قرار گرفته است؛ نخست بازنشستگانی كه تاكنون وامی دریافت نكردهاند یا وامهای قبلی خود را تسویه كردهاند و دوم بازنشستگان دارای حقوق حداقلی.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، وی با اشاره به افزایش سقف وام ضروری گفت: مبلغ این تسهیلات در سال جاری از ۵۰ میلیون تومان به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته كه نشاندهنده رشد ۵۰ درصدی است.
وی در ادامه با اشاره به افزایش تقاضا برای دریافت تسهیلات نقدی خاطرنشان كرد: در حالی كه حدود ۷۳۲ هزار نفر در این طرح ثبتنام كردهاند، ظرفیت پرداخت كمتر از این میزان است و حدود ۳۲۰ هزار نفر امكان بهرهمندی از وام را خواهند داشت. این وام در ۱۰ مرحله و با کارمزد ۴ درصد پرداخت خواهد شد