دعوت به شرکت در نظرسنجی «رضایتمندی مشتریان» از بانک دی

دعوت به شرکت در نظرسنجی «رضایتمندی مشتریان» از بانک دی

نقدینه - بانک دی در راستای اجرای سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی از مشتریان خود دعوت می‌کند تا در نظرسنجی طرح صیانت از مشتریان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری که از سوی بانک مرکزی اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  این نظرسنجی که با هدف سنجش میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین نحوه رسیدگی به شکایات مردمی اجرا می‌شود، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدمات‌رسانی دارد.

مشتریان گرامی می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی تا تاریخ 15 دی‌ماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://www.cbi.ir/survey/34066.aspx میزان رضایتمندی خود را از خدمات بانک دی ثبت کنند.

https://naghdineh.ir/page/129858/
لینک مطلب :
چاپ print version