جشنواره های فروش موتور محرک رشد نمایندگان
نقدینه - شهرام شیرمحمدلی نماینده فعال شعبه گرگان بیمه رازی، با رویکردهای نوآورانه و استراتژیهای موفقیتآمیز خود، تا کنون توانسته در چهارمین جشنواره فروش در رشته بیمه های باربری عملکرد خوبی داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه : شهرام شیرمحمدلی نماینده فعال شعبه گرگان بیمه رازی، از سال 1388 فعالیت حرفهای خود را در شرکت بیمه رازی آغاز کرده است. با گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت، در چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی در رشته باربری طرح "اعتماد رازی" شاهد رشد چشمگیر و دستاوردهای قابل توجهی بوده است.
یکی از مهمترین استراتژیهایی که شیرمحمدلی به آن اشاره کرد اجرای طرح "جشنواره فروش" بود. وی این رویکرد را ابزاری بسیار مؤثر برای ترغیب و انگیزه بخشیدن به نمایندگان بیمه رازی دانست و افزود: در شرایط رقابتی امروز صنعت بیمه، حفظ و ارتقاء انگیزه نمایندگان، که خط مقدم ارتباط با مشتریان هستند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. جشنواره فروش با مکانیزمهای تشویقی، اعم از جوایز نقدی، لوح تقدیر، سفرهای زیارتی و سیاحتی، و همچنین فرصت ارتقاء شغلی، فضایی رقابتی سالم و انگیزهبخش را برای نمایندگان فراهم میآورد.
به گفته شیرمحمدلی، این جشنوارهها صرفاً یک برنامه تشویقی مقطعی نیستند، بلکه نقش بسزایی در افزایش حجم کلی بیمهنامههای صادر شده و به تبع آن، رشد چشمگیر در فروش بیمههای مختلف ایفا میکنند. این امر مستقیماً به پویایی و سلامت بازار بیمه کمک کرده و جایگاه بیمه رازی را در میان رقبا تقویت مینماید. با اجرای موفقیتآمیز جشنوارههای فروش، نمایندگان با انرژی و اشتیاق بیشتری به فعالیت پرداختند و نه تنها سهم بازار شرکت را افزایش میدهند، بلکه رضایت مشتریان را نیز از طریق ارائه خدمات بهتر و سریعتر جلب میکنند. این رویکرد، یک چرخه مثبت ایجاد میکند که هم به نفع نمایندگان، هم به نفع شرکت و در نهایت به نفع بیمهگذاران تمام میشود.
این نماینده فعال بیمه رازی ادامه داد: هدف اصلی او جذب بیمهگذاران کلان و ترویج نقد فروشی در رشته بیمه باربری است. جایگاه ویژه بیمه باربری در صنعت بیمه، همواره مورد توجه کارشناسان و فعالان این حوزه بوده است. باربری، به دلیل ماهیت ریسکپذیر و حجم بالای سرمایههای در معرض خطر، همواره نیازمند پوششهای بیمهای قوی، منعطف و کارآمد است. وی معتقد است بیمه رازی با توانمندیها و ساختار حمایتی خود، قادر به ارائه خدمات بیمهای منحصر به فرد و متناسب با نیازهای خاص بیمهگذاران بزرگ در حوزه باربری است و این امر مستلزم دانش عمیق از پیچیدگیهای لجستیک، ریسکهای حمل و نقل، و مقررات بینالمللی است
شیرمحمدلی ضمن اشاره به اضافه شدن پوشش جنگ گفت: بیمه رازی در پوشش ریسکهای خاص و پیشبینی شرایط بحرانی موفق بوده است . ایشان ارائه پوشش "گزینهجنگ" در جنگ 12 روزه تحمیلی را نه تنها نشاندهنده شجاعت و ریسکپذیری هوشمندانه شرکت بیمه رازی، بلکه جلوهای از توانایی رهبری تیم و هدایت موثر بیمهگذار در شرایط بحرانی دانست و اضافه کرد:. در شرایطی که بسیاری از شرکتهای بیمه از پذیرش ریسکهای مرتبط با جنگ امتناع میکردند، بیمه رازی با ارائه پوشش "گرینهجنگ" نه تنها مسئولیت اجتماعی خود را به اثبات رساند، بلکه توانمندی خود را در ارائه راهکارهای نوآورانه و اطمینانبخش در بزنگاههای حساس به رخ کشید. این رویکرد، اعتماد بیمهگذاران را به بیمه رازی دوچندان کرده و جایگاه آن را به عنوان یک شریک قابل اتکا در مدیریت ریسکهای پیچیده تثبیت نموده است. این قابلیت، به طور قطع در جذب بیمهگذاران بزرگ و همچنین حفظ مشتریان فعلی، نقش حیاتی ایفا خواهد کرد.
نماینده فعال بیمه رازی گفت: در طول این جشنواره استراتژی هدفمند من، تمرکز بر بیمهنامههای سود ده و نقد فروشی است و هدف بیمه رازی نیز در طول برگزاری جشنوارها همواره حرکت در مسیر فروش نقدی و رشته های سود ده است تا شبکه فروش بتواند هدف گذاری بهتری برای برنامه فروش خود داشته باشد این استراتژی و هدف گذاری ، نشاندهنده تخصص، دیدگاه کلان، و تمرکز بر مشتریان استراتژیک در بیمه رازی است .
شهرام شیر محمد لی در پایان گفت: بدون تردید موفقیت های پیش آمده را حاصل تلاشهای جمعی و حمایت های بی دریغ همکاران خود و همچنین مدیران ستاد و شعبه گرگان بیمه رازی دانست و ضمن آرزوی سلامتی برای همگی همکاران ابراز امیدواری کرد چنین جشنواره هایی همچنان در بیمه رازی متداول و مستمر باشد.