انوری در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این طرح اقداماتی صورت گرفت و مشتریانی مشمول این طرح شدند که بدهی غیرجاری خود نزد بانک را در دوره طرح به صورت یک جا پرداخت کرده و از این طریق بدهی خود را به روز و یا تسویه کردند.
معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک سینا با اشاره به موفقیتهای کسب شده در مدت اجرایی این طرح، دستاوردهای به دست آمده را مدیون کارکنان کوشا و تمامی مدیرانی دانست که با برنامهریزی و اجرای سیاستهای تعیین شده، و انجام تعاملات مناسب با مشتریان در این مسیر تلاش مستمر داشتند، که با توجه به شیوههای پیش گرفته شده و انجام مذاکره و تعامل با مشتریان، وصول مطالبات بانک رشد 25 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.