فرحی: کمک به رونق تولید از اهداف پست بانک است

فرحی: کمک به رونق تولید از اهداف پست بانک است

نقدینه- فرحی مدیرعامل پست بانک ایران ضمن تبریک سال نو به ملت شریف ایران و آرزوی توفیق و سربلندی برای همه اظهارداشت: حمایت از اشتغال زائی و کمک به رونق تولید از اهداف اصلی این بانک درسطح کشور است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،  فرحی با اشاره به تعیین شعار سال جدید به عنوان "رونق تولید" تصریح کرد: رونق تولید و اشتغال زائی مهمترین مسئله کشور است و مجموعه پست بانک ایران نیز با الگو قراردادن شعار سال تمام تلاش و همت خود را برای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال درسطح کشور با حس خوب بکار خواهد بست.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم پست بانک ایران تامین مالی و سرمایه در گردش، پروژه ها و طرح های تولیدی در بخش های مختلف اقتصادی است که طی سال های اخیر با پرداخت تسهیلات به این بخش ها، حمایت های مالی خوب و ثمربخشی داشته و به رونق تولید و کسب و کارهای خرد کمک های شایانی نموده است.

مدیرعامل پست بانک ایران تاکید کرد: خوشبختانه این بانک، ظرفیت ها و توانمندی های خوبی ازجمله ۶ هزار باجه بانکی درسطح کشور دارد که می تواند برای رونق تولید اثربخش باشد.

فرحی گفت: روستا یکی از بخش های مهم تولید است که پست بانک ایران با استقرار باجه های بانکی و جذب منابع و سرمایه های بلااستفاده روستائیان توانسته است، این منابع را به سمت تولید و اشتغال زائی هدایت کند.

مدیرعامل پست بانک ایران درپایان اظهارداشت: انشالله در سال جدید با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام تلاش خود را برای کمک هرچه بیشتر برای رونق تولید و اشتغال زائی بکار خواهیم بست.

https://naghdineh.ir/page/42182/
لینک مطلب :
چاپ print version