پرداخت ۲۱۰۰میلیاردریال تسهیلات بانک توسعه تعاون دراستان خوزستان

پرداخت ۲۱۰۰میلیاردریال تسهیلات بانک توسعه تعاون دراستان خوزستان

نقدینه- مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درجمع خبرنگاران گفت: این بانک طی سال جاری با پرداخت ۲۱۰۰میلیارد ریال ازرشد ۸۰درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفتمین روز از دهه مبارک فجر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران این استان سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون طی سال جاری با پرداخت مبلغ ۲۱۰۰میلیارد ریالی از رشد ۸۰درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

مهدیان استان خوزستان را یکی از استان‌های مهم کشور باقابلیت و ظرفیت‌های درخور توجه یادکرد و دراین‌باره گفت: بانک توسعه تعاون با توجه به توسعه‌ای و تخصصی بودن این بانک عمده سیاست‌های اعتباری خود را معطوف به طرح‌های اقتصادی با سرمایه‌بری کمتر و اشتغال‌زایی بیشتر نموده است و بر اساس همین رویکرد و با استفاده از ظرفیت‌های آمایشی هر منطقه کمک به طرح‌های ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش را برای کمک به بنگاه‌های کوچک و متوسط و همچنین کمک به اشتغال خرد، کوچک و متوسط در دستور کار قرار داده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان خوزستان را یکی از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی در کشور دانست و دراین‌باره اظهار داشت: تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون بااعتبار سنجی و نیازسنجی منطقی و اساسی در اختیار بنگاه‌های اقتصادی استان خوزستان اعم از تعاونی و غیرتعاونی قرار دارد.

مهدیان سهم بخش‌های مختلف اقتصادی را از تسهیلات اعتباری دریافتی بانک توسعه تعاون استان خوزستان به ترتیب کشاورزی ۲۶درصد، صنعت و معدن ۳۵درصد، خدمات و بازرگانی ۳۸درصد و مسکن و ساختمان ۱درصد عنوان نمود.

وی میزان تسهیلات اعتباری پرداختی بانک توسعه تعاون طی سال جاری در استان خوزستان را به بخش تعاون ۷۳درصد و غیر بخش را ۲۷درصد یادکرد و دراین‌باره افزود: میانگین پرداختی بانک توسعه تعاون در بخش تعاون در استان خوزستان بالاتر می‌باشد.

 

https://naghdineh.ir/page/41261/
لینک مطلب :
چاپ print version