رونمایی از اولین محصول استارت‌آپی انستیتو پین‌تک ایران‌کیش

رونمایی از اولین محصول استارت‌آپی انستیتو پین‌تک ایران‌کیش

نقدینه- گروه بنگاه‌ها : پخش مویرگی سوخت، عنوان محصول استارت‌آپی ویژه پین‌تک و کار مشترک شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش و دومینوست که نهم بهمن‌ماه در هشتمین همایش بانکداری کشور از آن رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این محصول مشتری با مراجعه به وب‌سایت ایران‌کیش یا اپلیکیشن دومینو، درخواست بنزین می‌کند و بعد از آن این استارت‌آپ با مجوزها و تجهیزاتی که پیش‌تر تامین شده است، بنزین را در گریدهای مختلف با مراجعه به محل مشتری تحویل و سوخت‌رسانی را انجام می‌دهد.

پیش‌تر چنین محصولی به شکل مینی‌تراک ارائه می‌شد که برای شهری مثل تهران سوخت‌رسانی را سخت کرده بود. این در حالی است که در این محصول، سوخت در محل درخواست ارائه می‌شود. در مراسم رونمایی این محصول، صادق فرامرزی مدیرعامل ایران‌کیش خاطرنشان کرد که به‌زودی اپلیکیشن پات نیز پخش مویرگی سوخت را به خود اضافه خواهد کرد.

وی افزود: این محصول به‌ویژه در شهر تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مدیر شرکت دومینو نیز با ابراز خوشحالی از اینکه با کمک انستیتو paintech ایران‌کیش، ارائه چنین محصولی امکان‌پذیر شده است، گفت: بحث سوخت‌رسانی در سطح مویرگی در داخل شهر از طریق این ابزار و تجهیزات کاملا مکانیزه و در بستری امن امکان‌پذیر شده است.

احمد هادی‌پور، مدیر انستیتو paintech نیز با بیان اینکه اولین گام در اهداف این انستیتو محکم برداشته شده است، گفت: این اولین استارت‌آپ در این انستیتو بوده که با حمایت ایران‌کیش رشد روزافزونی خواهد داشت و استارت‌آپ‌های جدیدی هم به لیست این انستیتو افزوده می‌شود.

https://naghdineh.ir/page/41221/
لینک مطلب :
چاپ print version