تجلیل از مدیرعامل موسسه کوثر به عنوان رهبر کارآفرین اقتصادی و اجتماعی

در کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی اتفاق افتاد:

تجلیل از مدیرعامل موسسه کوثر به عنوان رهبر کارآفرین اقتصادی و اجتماعی

نقدینه-سومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی و سومین جشنواره رهبران کارآفرین مسلمان در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد و در این مراسم از عیسی رضایی مدیرعامل موسسه کوثر به عنوان یکی  رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی، تجلیل شد.

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در این همایش گفت: تجلیل از رهبران کارآفرین، تجلیل از کارآفرینی و تلاش برای پرورش نسل بعدی رهبران کارآفرین در ایران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در حال حاضر ایران بیش از هر زمان دیگری به کارآفرینی نیاز دارد. اشتیاق کارآفرینانه پایه اصلی کارآفرینی است و احساس مثبت و پایداری کارآفرین را به سوی نوآوری و ایجاد و توسعه کسب و کار نوین سوق می‌دهد.

 اهمیت و ارزش رهبران کارآفرین هنگامی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم در جامعه‌ای مانند ایران که محیط کسب و کار چندان مطلوب نیست، این رهبران نه‌تنها نان‌آور سفره‌های مردم هستند و اشتغالزایی بیش از 1000 نفر داشته‌اند بلکه موفق به صادرات هم شده‌اند.

رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با رأی هیئت داوران این جشنواره به عنوان یکی از  رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی معرفی شد و از وی تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

در این انتخاب ، شاخص های متعددی لحاظ شده که از جمله آنها می توان به نوآوری، تولید محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی اشاره کرد.

سومین جشنواره رهبران کارآفرین مسلمان در ابعاد مختلفی همچون نفت و پتروشیمی، صنعت خودرو و قطعات، معدن و فلزات اساسی، بانک ها و سرمایه گذارها و لیزینگ، صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی، صنعت ساختمان و انبوه سازان، ماشین آلات و تجهیزات، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنعت حمل و نقل، فنی و مهندسی، فرش و صنایع دستی، صنعت توریسم، صنایع کشاورزی و خشکبار و ورزش و صنایع وابسته برگزار شد .

https://naghdineh.ir/page/14006/
لینک مطلب :
چاپ print version